מדיניות הזמנות, משלוחים וביטולים

לרנר חי, עוסק מורשה מס' 025776048 ("מפעיל האתר") מאפשר למשתמשים באתר האינטרנט שלו ("האתר"), להזמין מוצרים ייחודיים בעבודת יד בהתאמה אישית מלאה או בהתאמה אישית חלקית, ולקבל את הזמנתם עד לפתח ביתם, בכל חלקי הארץ, והכל בכפוף להוראות מדיניות זו. להלן תובא מדיניות ההזמנות והמשלוחים של מפעיל האתר:

1. הזמנה ותהליך הכנת המוצר

1.1  האתר מאפשר לגולשיו לבחור בין מוצרים בעבודת יד בהתאמה אישית חלקית למוצרים בהתאמה אישית מלאה.

1.2  בתום ביצוע ההזמנה באתר, תתקבל לתיבת הדוא"ל של המזמין הודעה מאת מפעיל האתר ובה מס' הזמנה ייחודי ושאלון תואם לסוג המוצר שהזמין.

1.3  תהליך הכנת המוצר יחל רק לאחר ששלבים אלו יסתיימו:

  • העסקה ואמצעי התשלום אושרו על-ידי חברת האשראי או PayPal  או כל חברה אחרת האחראית על אמצעי התשלום ואישורו.
  • המזמין מילא את השאלון שקיבל לאחר ביצוע ההזמנה ושלח אותו חזרה למפעיל האתר ו/או מי מטעמו.
  • מפעיל האתר ו/או מי מטעמו עברו על השאלון, גיבשו רשימת פריטים שירכיבו את המוצר, ושלחו את רשימת הפריטים לאישור המזמין.
  • המזמין אישר את רשימת הפריטים.

1.4  בסיום הכנת המוצר יישלחו למזמין תמונות של המוצר כדי לקבל את אישורו. רק לאחר קבלת אישור המזמין – המוצר יישלח למזמין.

2. מועדים ואספקה

2.1  משך הכנת המוצר תלוי בסוג המוצר שהוזמן, ובמורכבות המוצר.

2.2 בעמוד כל מוצר באתר מצוינת בין השאר גם הערכת הזמן הנדרשת להכנת המוצר.

2.3 בתום הכנת המוצר ולאחר שהמזמין אישר את התוצאה הסופית – יישלח המוצר באמצעות שליח בתוך 3 ימי עבודה נוספים.

2.3 במידה והמזמין צריך לקבל את המוצר עד לתאריך יעד ספציפי, באחריותו לוודא כי תאריך היעד תואם את משך תהליך הכנת המוצר ואת זמן המשלוח.

3. משלוח

3.1  המוצרים הייחודיים שנמכרים באתר עדינים ובמהלך המשלוח נדרשת תשומת לב למצב המוצרים. על כן אפשרות המשלוח היחידה הינה באמצעות שליח:

  • עלות שילוח זו עומדת על 35 ש"ח כולל מע"מ.
  • המחיר הינו אחיד עבור כלל הישובים.

3.2  ניתן לבצע איסוף עצמי של המוצרים מהסטודיו של מפעיל האתר.

3.3  המוצרים אשר יוזמנו על-ידי המזמין יישלחו לכתובת המופיעה ב"אזור האישי" בבעלותו, או לכתובת אחרת שהוזנה בעת ביצוע הרכישה.

3.4  באמצעות מס' ההזמנה הייחודי שקיבל המזמין לתיבת הדוא"ל שלו בתום ביצוע ההזמנה באתר, ניתן לעקוב אחר ההזמנה על-ידי פניה למוקד השירות של מפעיל האתר.

3.5  מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות ולעדכן את עלויות ושיטות השילוח המפורטות לעיל מעת לעת, על-פי שיקול דעתו הבלעדי ומבלי להודיע על כך מראש.

4. שינוי וביטול הזמנה



4.1  בקשה לשינוי וביטול הזמנה לרכישת מוצרים תתקבל כל עוד לא שלח המזמין את השאלון אותו קיבל בדוא"ל חזרה למפעיל האתר ו/או מי מטעמו (ר' סעיף 1)



4.2  כל בקשה לשינוי וביטול הזמנה תחייב פנייה לשירות הלקוחות של מפעיל האתר, על-פי הפרטים המופיעים באתר ובתקנון ותנאי השימוש של האתר.

4.3  מפעיל האתר יהא רשאי לבטל מיוזמתו הזמנה לפני תחילת הכנתה, בין היתר אך לא רק, במקרה שפרטי החיוב שמסר המזמין אינם תקינים ו/או באם המוצרים אשר הוזמנו על-ידי המזמין אינם במלאי, כל זאת על-ידי מסירת הודעה על כך למזמין.

4.4  במידה והמזמין מבקש לבטל את ההזמנה לאחר שמילא את השאלון ושלח אותו חזרה למפעיל האתר ו/או מי מטעמו, יזוכה המזמין ב-90% מעלות התשלום על המוצר.

4.5  הזיכוי בגין הביטול יהיה על-ידי זיכוי אמצעי החיוב באמצעותו בוצעה העסקה, או באמצעות מתן זיכוי לרכישה הבאה.

4.6  מרגע שאישר המזמין את רשימת הפריטים שהעביר לו מפעיל האתר ו/או מי מטעמו – לא יתאפשר ביטול ההזמנה, כיוון שכבר החל תהליך הכנת המוצר.  במקרה זה המזמין לא יזוכה בעבור התשלום.



5. טיפול במוצר שהתגלה פגום

5.1  כל המוצרים יוצאים מהסטודיו של מפעיל האתר לאחר שנבדקו בקפידה ונמצאו מתאימים למשלוח בעזרת שליח.

5.2  במידה וקיבל המזמין את החבילה מהשליח והמוצר אותו הזמין נראה לו פגום, ייצור המזמין קשר עם שירות הלקוחות של מפעיל האתר, יתאר את מהות הבעיה, ובמידה ואכן יתברר שהמוצר נפגם במהלך המשלוח – יהיה אחראי מפעיל האתר לאסוף את המוצר מכתובת המזמין, לתקן את הפגם בסטודיו, ולהחזיר למזמין את המוצר כשהוא שלם ותקין.

דברו איתנו בעזרת WhatsApp
נשמח לעזור לכם בכל שאלה ובקשה 050-3308728 או לחצו כאן ליצירת קשר